Huoltopalvelu lähettämällä

Huoltopalvelumme ovat nyt vieläkin helpommin tavoitettavissa, sillä voit nyt korjauttaa laitteesi meillä käymättä liikkeessämme. Huoltopalvelu lähettämällä toimii siten, että asiakas tekee huoltopyynnön verkossa , postittaa laitteen meille ja saa reaaliaikaista raporttia korjausprosessin etenemisestä huoltohenkilökunnaltamme. Tämä helpottaa laitteen korjausta niille asiakkaille, jotka asuvat Oulun ulkopuolella, tai jos laitteen tuomisessa paikan päälle on esteitä. Kuvaus palvelun etenemisestä ohessa.

 

 

Vaihe 1. Huoltopyyntö

Jotta saat laitteesi huoltoon, sinun tulee ottaa meihin yhteyttä joko kustannusarviolomakkeen tai sähköpostin kautta : info@gigatek.fi ja kertoa laitteen vika mahdollisimman tarkasti. Sen perusteella voimme arvioida onko vika korjattavissa ja antaa samalla hinta-arvion kokonaiskustannuksista. Voit myös tarvittaessa lähettää kuvia laitteen viasta sähköpostiimme. Voit myös soittaa meille numeroon 0405121045 liikkeen aukioloaikoina ma-pe klo.10-18 ja lauantaisin klo.10-15.

 

Vaihe 2. Laitteen lähettäminen

Tehtyäsi huoltopyynnön ja saatuasi huoltoarvion, saat ohjeet postitusta varten, mikäli laite on korjattavissa. On erityisen tärkeää pakata laite huolella ja turvallisesti ennen lähettämistä.
Käytä kuplamuovia tai jotain muuta vastaavaa suojaavaa materiaalia. Voit myös käyttää vanhoja pakkausmateriaaleja.

Ota huomioon että laitteen lähettäminen turvallisesti on asiakkaan vastuulla.

 

Vaihe 3: Huollon eteneminen

Vastaanotettuamme laitteen huoltohenkilökuntamme tarkistaa sen mainittujen ja muiden vikojen varalta. Varmistamme myös laitteen valmistajan takuun tilan.

Tarjous

Laitteen vianmäärityksen jälkeen teemme tarjouksen korjauksen kokonaiskustannuksesta. Tarjous sisältää yksityiskohtaiset tiedot löydetyistä vioista, korjauksen hinnan ja arvion huollon kestosta, mukaanlukien mahdollisten varaosien toimitusajat. Tarjous lähetetään asiakkaalle hyväksyttäväksi sähköpostitse.


Vaihe 4: Tarjouksen hyväksyminen

Kun asiakan saa tarjouksen huollon kokonaiskustannuksista, hänellä on mahdollisuus hyväksyä tai hylätä tarjous. Laitteen korjaus aloitetaan kun asiakas on hyväksynyt tarjouksen. Jos kokonaiskustannukset ylittävät 50 EUR, asiakkaan tulee maksaa vähintään puolet hinnasta ennen korjauksen aloittamista. Jos asiakas hylkää tarjouksen, maksettavaksi jää ainoastaan tarkistusmaksu ja lähetyskulut. Tarkistusmaksumme on 19 EUR ja lähetyskulut määräytyvät Postin hinnaston mukaisesti asiakkaan käyttämän pakkauksen koon mukaan.

 

Vaihe 5: Huollon valmistuminen

Huoltohenkilökuntamme suorittaa korjauksen asiakkaan hyväksyttyä tarjouksen.
Huollamme havaitut ongelmat ja viat, sekä varmistamme että laite toimii kuten pitää.
Huollon valmistuttua lähetämme asiakkaalle laskun jäljellä olevasta summasta.
Laskun mukana tulee maksulinkki, jonka kautta laskun voi maksaa kätevästi verkossa tai pankkisiirrolla. Maksusuorituksen saatuamme lähetämme laitteen takaisin asiakkaalle saamamme toimitusosoitteen mukaan.

 

Seuranta ja yhteydenotto

Asiakkaat voivat seurata huollon tilaa sähköpostitse tai puhelinsoitolla. Suosittelemme yhtä sähköpostiketjua korjausta kohden, niin kaikki viestintä löytyy kätevästi yhdestä paikasta.