Toimitustavat

Voit valita tilauksesi toimitustavaksi Postin tai Matkahuollon pakettiautomaatin, tai noudon liikkeestämme Oulussa. Muista toimitustavoista tulee sopia kauppiaan kanssa erikseen. Tilaukset toimitetaan Postin tai Matkahuollon järjestelmän antamaan lähimpään pakettiautomaattiin asiakkaan antaman osoitteen perusteella.  Ole hyvä ja mainitse tilausta tehdessä lisätietoja-sarakkeessa, jos haluat tilauksesi johonkin tiettyyn pakettiautomaattiin tai postin toimipisteeseen. 

 Hinnasto

Voimassa olevat hinnat ovat ilmoitettu euromääräisinä verkkokaupassamme. Gigatek.fi pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Hinnat sisältävät 24% arvonlisäveron.  

Vaihto- ja palautusehdot

Gigatek.fi:n yksityisasiakkailla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta.
Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikuntoisia tuotteita, eikä koske ohjelmistotuotteita tai palveluja.

Ota huomioon, että tuote voi olla käytetty, siksi on tärkeää varmistaa etukäteen että tuote on sopiva aiottuun käyttöön. 
Tarpeen vaatiessa ammattilaiset myyjämme voivat auttaa oikean tuotteen valitsemisessa.

Jos asiakas tekee tilauksen yrityksen nimellä, oletamme että ostaja on yritys. Tällöin tulee muistaa, ettei Suomen kuluttajalain mukainen palautusoikeus koske yrityksiä.

Etämyynnissä kuluttajansuojalain kuudennen kappaleen mukainen peruutusoikeus ei ole voimassa, jos tilattu tuote on valmistettu tai muokattu asiakkaan toiveiden mukaiseksi, eikä sitä voida jälleenmyydä ilman merkittäviä tappioita.

Palautusehdot 

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa ostamasi tuotteen, voit toimittaa sen suoraan Oulun liikkeeseemme
(Merikoskenkatu 3 LH 34, 90500 Oulu), tai lähettää sen huolellisesti pakattuna Postin tai Matkahuollon kautta edullisimmalla toimituksella.

Gigatek.fi-verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on lakisääteinen 14 päivän palautusoikeus, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla siinä kunnossa, missä se oli myytäessä. 

Ilmainen palautus on mahdollista vain tilanteissa, joissa tuote on saapunut viallisena , tai jos tuote ei vastaa annettua tuotekuvausta. Muissa tapauksissa toimituskulut jäävät asiakkaan vastuulle, esimerkiksi jos asiakas syystä tai toisesta ei halua pitää tuotetta.
Ennen palautusta ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme info@gigatek.fi niin saat lisätietoa palautusta koskien, ja jotta palautus rekisteröityy järjestelmäämme. Asioidessa käytä aina tilausnumeroa.

Jos asiakas palauttaa tuotteen, jota on muutettu asiakkaan toiveiden mukaiseksi tilausta tehtäessä, veloitamme käsittelymaksun 50€ palautusmaksun lisäksi muutosten poistamiseksi tuotteesta.
Ohjelmistotuotteilla, joiden tuoteavain on toimitettu asiakkaalle, ei ole palautusoikeutta, eikä myöskää uusilla tuotteilla, joiden pakkaus on avattu tai muutettu asiakkaan toimesta.
Asiakkaalle räätälöidyillä tai asiakkaan itse muokkaamilla tuotteilla ei myöskään ole palautusoikeutta. 

Palautusta tehdessä ilmoita seuraavat tiedot:

Nimi,
Tilausnumero,
Osoitetiedot ja puhelinnumero,
Tilinumero,
Kopio tilausvahvistuksesta tai kuitista

Palautusosoite:

Gigatek (Laitteistokone Oy)
Merikoskenkatu 3, LH34
90500 Oulu
0405121045

Jos tuotteessa ei ole ilmennyt vikaa testien jälkeen, tai jos vika johtui esim. lisälaitteista, asennetuista ohjelmista tai tietokoneviruksista, veloitamme tarkastusmaksun 29€. Lisäksi veloitamme palautuksesta aiheutuneet kulut Postin hinnaston mukaisesti. Tällaisissa tapauksissa tuote palautetaan postiennakolla.

Ostosumma palautetaan asiakkaan tilille  viikon kuluessa, kun palautus on käsitelty ja hyväksytty

Emme hyväksy palautuksia yli 14 päivän jälkeen tuotteen vastaanottamisesta.

Toimituksen ongelmatilanteet ja kuljetuksessa vaurioituneet tuotteet

Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksessa, tai jos toimitettu tuote on väärä.
Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0445121045 tai sähköpostitse info@gigatek.fi

Ilmoitus väärästä tai viallisesta tuotteesta tulee tehdä 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, valitus tulee tehdä välittömästi paketin kuljetuksesta vastaavalle taholle.

Noutamattomat tilaukset

Asiakkaan noutamatta jättämistä tilauksista veloitetaan toimitus- ja käsittelykulut (20€) tilauksen palauduttua Gigatekille.
Veloituksen määrä kattaa palautuksesta, toimituksesta ja käsittelystä aiheutuvat kulut.
Asiakkaalle palautetaan tilauksen ostosumma, josta on vähennetty aiheutuneet toimitus- ja käsittelykulut.